Tisztelt Ügyfeleink!
A fogyatékossági támogatás a súlyosan fogyatékos személy részére az esélyegyenlőséget elősegítő, havi rendszerességgel járó pénzbeli juttatás.
Fogyatékossági támogatással kapcsolatos ügyek intézésére a következő módon van lehetőség:
- elektronikus úton - elektronikusan kizárólag ügyfélkapus regisztrációval rendelkező ügyfelek tudnak benyújtani fogyatékossági támogatás iránti kérelmet! Nem ügyfélkapun keresztül - e-mailen - beadott igényt nem áll módunkban érvényes igénybejelentésként elfogadni.
Belépés az elektronikus ügyintézési portálra itt»https://eugyfel.allamkincstar.gov.hu
- postai úton - a Kormányhivatalok címét megtalálhatják itt!
- személyesen – az adott Kormányhivatalok fogyatékossági támogatási ügyekkel összefüggő ügyfélfogadási rendjéről, a megyei igazgatóságok családtámogatási és szociális ellátási irodáinak elérhetőségeiről a Mit, hol intézhet? menüpontban tájékozódhatnak.
A fogyatékossági támogatással kapcsolatos kérelmeiket leadhatják a bejelentett lakóhely, tartózkodási hely szerint illetékes Kormányhivatal „Kormányablak" Integrált Ügyfélszolgálati Irodáján is.
A támogatás iránti kérelem formanyomtatványa letölthető innen>>
A nyomtatvány kitöltésekor kérjük, szíveskedjenek a kitöltési útmutatót is figyelmesen elolvasni!