Tisztelt Ügyfeleink!


A fogyatékossági támogatás a súlyosan fogyatékos személy részére az esélyegyenlőséget elősegítő, havi rendszerességgel járó pénzbeli juttatás.

Fogyatékossági támogatással kapcsolatos ügyek intézésére a következő módon van lehetőség:

elektronikus úton - elektronikusan kizárólag ügyfélkapus regisztrációval rendelkező ügyfelek tudnak benyújtani fogyatékossági támogatás iránti kérelmet! Nem ügyfélkapun keresztül - e-mailen - beadott igényt nem áll módunkban érvényes igénybejelentésként elfogadni. 
Belépés az elektronikus ügyintézési portálra itt»
https://eugyfel.allamkincstar.gov.hu

postai úton - a Kormányhivatalok címét megtalálhatják itt!

személyesen – az adott Kormányhivatalok fogyatékossági támogatási ügyekkel összefüggő ügyfélfogadási rendjéről, a megyei igazgatóságok családtámogatási és szociális ellátási irodáinak elérhetőségeiről a  Mit, hol intézhet? menüpontban tájékozódhatnak.
A fogyatékossági támogatással kapcsolatos kérelmeiket leadhatják a bejelentett lakóhely, tartózkodási hely szerint illetékes Kormányhivatal
„Kormányablak" Integrált Ügyfélszolgálati Irodáján is.

A támogatás iránti kérelem formanyomtatványa letölthető innen>>

A nyomtatvány kitöltésekor kérjük, szíveskedjenek a kitöltési útmutatót is figyelmesen elolvasni!